CPA желілері дегеніміз не және олармен қалай ақша табуға болады? Сіз CPA ретінде қанша ақша таба аласыз? SRA серіктестік бағдарламаларында қалай ақша табуға болады.

Бұрын мен CPA желілерінде ақша табу туралы жазған болатынмын. Енді мен айтайын CPA желілерінде ақша табуды қалай бастауға болады. Алдымен сіз серіктестік желісінің не екенін және CPA үлгісінің қалай жұмыс істейтінін түсінуіңіз керек. CPA (бір әрекет құны) желісі - бұл әрекеттер үшін төлейтін желі.

CPA - бұл қалай жұмыс істейді

Интернет-дүкенге кіріп, сол жерден бірдеңе сатып алған әлеуетті сатып алушыны таптыңыз делік. Сіз бұл сатып алудан белгілі бір пайыз аласыз. Осылайша, сіз неғұрлым көп сатып алсаңыз, соғұрлым көп ақша табасыз. Бірақ бұл жалпы. Барлығын толығырақ қарастырайық. Бірақ алдымен серіктестік желілерінің біріне тіркеліңіз: Admitad немесе «Піл қайда?»

CPA ретінде ақша табуды бастау үшін не қажет?

CPA желілерінен ақша табу үшін алдымен серіктестік желілердің бірінде тіркелу керек. Серіктестік желісіне тіркелу арқылы сіз ұсыныстар тізімін көре аласыз. Admitad-та бұл келесідей көрінеді:

«Кодты алу» түймесін басу арқылы сіз интернет-дүкендер мен басқа жарнамалық материалдарға тұтынушыларды тарту үшін серіктестік сілтемесін ала аласыз. Тиісінше, сіздің серіктестік сілтемеңіз бір жерде орналастырылуы керек, сондықтан аудиториясы сіз ұсынатын өнімді сатып алуға дайын ресурс қажет. Сіз өнімдерді жарнамалай аласыз және басқа адамдардың ресурстарына сілтемелерді орналастыра аласыз, бірақ көбінесе веб-шеберлер қалаған жарнама беруші үшін өз сайттарын жасайды және осы сайтқа қажетті аудиторияны тартады.

Серіктестік желісімен танысқаннан кейін мен сізге қалаған жарнама беруші үшін жаңа веб-сайт жасауды және сіздің ұсынысыңызға қызығушылық танытқан аудиторияны тартуды ұсынамын. Сонымен, сіз CPA маркетингімен ақша табуды бастай аласыз.

CPA ретінде ақша табуға қай сайт қолайлы?

Мен сізге «Бәрі туралы» веб-сайт жасауды ұсынбаймын. Бір санаттан бір немесе бірнеше жарнама берушіні таңдаңыз, мысалы, «Әйелдер киімі» және тек әйелдер киіміне арналған сайт жасаңыз. Бұл сіздің веб-сайтыңызды жарнамалауды және қызығушылық танытқан аудиторияны тартуды жеңілдетеді, олар сіздің веб-сайтыңыздан интернет-дүкенге кіріп, сатып алады және сіз осыдан табыс табасыз.

Келесі мақалаларда мен сізге Admitad және «Pil қайда?» серіктестік веб-сайтын қалай құру керектігін егжей-тегжейлі айтып беремін. Әзірше Admitad және «Піл қайда?» сайтына тіркеліп, интерфейспен, ұсыныстармен танысып, келесі жазбаларды күтіңіз. Соңғы жазбаларды жіберіп алмау үшін әлеуметтік желілердегі блогты қадағалаңыз! Бірге ақша табайық!

Қайырлы күн достар!

Инвестицияларсыз CPA кірістері серіктестік маркетологтары үшін бастаудың өте жақсы тәсілі екені ешкімге құпия емес. Егер сіз CPA серіктестерінен ақша табуға қызығушылық танытсаңыз және CPA ұсыныстарын ілгерілетудің тегін жолдары туралы білгіңіз келсе, онда бұл мақала сіз үшін қызықты және өте пайдалы болатынына сенімдімін.

CPA кірістері: арбитраждық және арбитраждық емес

Жасыратыны жоқ, трафиктік арбитраж деген нәрсе бар. Егер сіз бұл тұжырымдамамен таныс болмасаңыз, нақтылауға рұқсат етіңіз... бұл трафикті бір жерден сатып алу және осы трафикті CPA ұсынысына ауыстыру дегенді білдіреді.

Мысалы, мен Marketguide тизер желісінде 3 рубльге 1000 клик сатып алдым және бұл шертулерді 700 рубль комиссиялық ұсыныспен өнімге бағыттадым. расталған тапсырыс үшін. Ал мен, мысалы, 7 расталған тапсырыс алдым. 700x7=4900 руб. 4900 рубльден шегеріңіз. жарнамалық шығындар және біз 1900 рубль аламыз. таза. Бұл трафик арбитражы – біз трафикті жарнамалық платформада сатып аламыз (тизер желісі, мақсатты желі және т.б.) және трафикті CPA ұсыныстарына тасымалдаймыз. Айырмашылықпен ақша табамыз.

Ал енді негізгі мәселе: Инвестицияларсыз CPA кірістері трафик арбитражы емес.Және бұл көбінесе трафик арбитражына қарағанда әлдеқайда көп уақытты, күш пен шығармашылықты қажет етеді. Барлық дерлік TOP серіктес маркетологтары ақша табу үшін трафик арбитражын пайдаланады, өйткені олар үшін жарнаманың тиімділігі мен жылдамдығы, жарнамалық науқандарды масштабтау мүмкіндігі және, әрине, ақшаның жылдам айналымы бірінші орында. Ал CPA серіктестерінен инвестициясыз ақша табу көбінесе олар үшін қосымша болады немесе олар CPA ұсыныстарын ілгерілетудің тегін әдістерін мүлде қолданбайды.

Бірақ... бастапқы кезеңде бастауға көп ақшасы жоқ бастаушы үшін инвестицияларсыз CPA табысы тамаша құтқарушы болуы мүмкін. Көбінесе бұл CPA ұсыныстарынан ақша табудың тегін әдістері, ол сізге бірінші ақшаны бере алады, оны сіз қазірдің өзінде жылдамырақ үлгіге - трафик арбитражына бағыттай аласыз.

Бұл мақалада мен сізге CPA серіктестеріне тегін ақша табудың ТОП 5 әдісі туралы айтып бергім келеді және сізді ортақ бағдарламалар әдістерімен, яғни трафикті сатып алудан гөрі сізден әлдеқайда аз инвестиция қажет ететін әдістермен таныстырғым келеді. Біз шартты түрде тегін әдістер 3000 рубльден аспайтындығынан шығамыз. Трафик арбитражы үшін, егер сіз байыпты бастасаңыз, сізге 15 000 немесе одан да көп қажет.

CPA-дан инвестициясыз ақша табу: ең жақсы 5 әдіс

1. YouTube арнасын жасаңыз

Бұл CPA серіктестерінен ақша табудың мүлдем тегін жолы. Сіз басқа адамдардың бейнелері негізінде (Creativ Commons лицензиясы бар) немесе, жақсырақ, тікелей эфирде немесе монитор экранынан түсірілген бейнелеріңіздің негізінде бейне арна жасайсыз. Бейненің өзінде, бейне сипаттамасында, қабаттасуда, аннотацияларда, кеңестерде және т.б. ұсыныстарды ұсыну арқылы арнаңызды баяу толтырыңыз, оңтайландырыңыз, жарнамалаңыз және CPA бойынша инвестициясыз ақша табыңыз.

2. Жеке блог

Блогыңызды жасау, толтыру және жылжыту, әрине, уақытты, күш-жігерді, шығармашылықты және аз ақшаны қажет етеді (домен = жылына 150 рубль және хостинг = 1200 рубль), сондықтан көптеген жаңадан бастағандар CPA-да ақша табудың бұл әдісін жиі қарастырмайды. инвестиция. Олар тез нәтиже алғысы келеді. Және бекер. Тәжірибеге сүйене отырып, мен ақша табудың бұл ортақ тәсілі бір жылда жақсы ақша әкелетінін айта аламын. Әрине, егер сіз өзіңізді блогқа толығымен арнасаңыз. Мысалы, 1000 адам трафигі бар жеке блог серіктестік ұсыныстарының ұсыныстарынан ғана 30 000 рубльге дейін оңай таба алады. айда. Кейбіреулер осы соманың жартысына кеңсеге барады.

3. Есік ойықтары

Білмейтіндер үшін түсіндіріп беремін... Doorways - парақтардағы кілт сөздердің жоғары тығыздығына байланысты іздеу жүйелерінен трафикті алуға бағытталған автоматты түрде жасалған мазмұны бар арнайы жасалған көп бетті сайттар. Мен келісемін, іздеу жүйелері есіктерді ұнатпайды, өйткені олардың сапасы көп нәрсені қаламайды, бірақ CPA серіктестік бағдарламаларында ақша табудың бұл ортақ бағдарламасы кейбір веб-шеберлерге өте жақсы ақша әкеледі. Инвестицияларсыз CPA кірісі туралы айтып отырғанымызға қарамастан, есіктерді құру шартты түрде тегін - VPS және домендер үшін төлеуге тура келеді. Жалпы статистикаға жүгінейік. Орташа алғанда, доменде 10 000 бет бар және оны күніне 100-150 адам қабылдайды. Егер сізде 50 есік болса (егер сіз оны іліп алсаңыз, 1 күнде 1 есік жасай аласыз), онда сіз күніне кемінде 5000 адам аласыз. Егер есіктер серіктестік бағдарламаларын жақсы түрлендірсе және тек қана емес (CPA серіктестері, контекстік жарнама), онда сіз күніне орта есеппен 2-3 мың рубль таба аласыз. Кез келген есік сақшысынан сұраңыз, ол менімен келіседі.

4. Электрондық ақпараттық бюллетень

Сондай-ақ CPA серіктестік бағдарламаларында ақша табудың шартты түрде тегін жолы. Жазылым беті мен пошталық қызмет үшін домен үшін төлеуге тура келеді. Көптеген пошта қызметтері белгілі бір жазылушылар санын жинамайынша олардың қызметтерін пайдалануға мүмкіндік береді. Мысалы, мен қолданатын бірде бұл 500 жазылушы, бірақ 1000 жазылушы. Жазылушыларды тегін немесе ақылы түрде жалдай аласыз. Алғашқы 200-300 адамды алу үшін бірінші кезеңде 2000-3000 рубль бөлуге кеңес беремін, содан кейін өзара PR 1-ге 1 арқылы жазылушылар санын 1000-ға дейін көбейтіңіз. Бұрын, 2-3 жыл бұрын мен поштаны құрдым. серіктестік курстары үшін арнайы тізімдер және бұл өте тиімді болды. Құзыретті серіктестік жөнелтілімдерінің өтелуі 3-5 есе. Кейбір хаттар мен үшін әлі де жұмыс істейді.

5. Өзара тиімді серіктестік

Мен CPA-да ақша табудың бұл әдісінің күшін 4 жыл бұрын белгілі бір адамдар үшін жұмыс істеп жатқанымда (блог жасау, мақалалар жазу, ақпараттық бюллетеньдер құру) сезіндім және олардың орнына олар менің сұрағанымды орындады - менің жарнамаларымды ақпараттық бюллетеньге, блогқа жарнамалық мақаланы орналастыруға, жақсы кіретін веб-сайтыңызға баннер ілуге ​​және т.б. Бұл айырбастың бір түрі болды – мен – оларға, олар – маған. Ешкім ешкімге ештеңе төлемеген. Олар өздерінің жарнамалық ресурстары бар екенін пайдаланды - ақпараттық бюллетень, веб-сайт, блог және т.б. Мен оларға блог және копирайтинг құрудағы таланттарымен төледім. Бұл әдісті қолданып көріңіз. Ол шынымен де жақсы.

Біз CPA арқылы инвестициясыз ақша табудың 2 мүлдем тегін және 3 шартты түрде тегін жолдарын қысқаша қарастырдық. Егер сіз CPA ақшасын инвестициясыз табу мүмкін емес деп ойласаңыз, онда осы мақаланы оқығаннан кейін сіз өз ойыңызды аздап өзгерткеніңізге сенімдімін.

Айтпақшы, біз қазірдің өзінде «Серіктестік бағдарламалардағы турбо старт: тиімді табыс жүйесі» тренингінің бөлігі ретінде CPA ұсыныстары бойынша ақша табудың барлық осы жолдарын толығырақ қарастырамыз.

Ал арнайы видеода мен сізге ең маңыздысы туралы айтқым келеді:

Инвестициясыз CPA табысы: есте сақтау маңызды!

Сіз инвестициясыз ақша табудың қандай CPA әдістерін қолданасыз? Ал сіз оны мүлдем қолданасыз ба? Пікірлеріңізді күтемін.

Құрметпен, сіздің досыңыз және көмекшіңіз

Ақша жасаушылардың барлығы дерлік ақша табу үшін серіктестік бағдарламаларын пайдаланады. Олар әртүрлі, кейбір жерлерде жолдама табысының пайызын төлейді, басқаларында шақырушы тарапынан тіркелу жеткілікті.


Шегерімдерді ұзақ уақыт күтпеу үшін әрекетке ақы төлеу (CPA) схемасы бар серіктестік бағдарламаларды қолданған дұрыс.

Сіз CPA ретінде қанша ақша таба аласыз? Бұл сұрақ сіз бірдеңе істеуді бастамас бұрын да туындайды. Бұл тұрақты жалақысы бар қарапайым жұмыс емес, қаржылық шек жоқ, табыс тек бір нәрсеге байланысты - белсенділік. Неғұрлым көп күш жұмсасаңыз, соғұрлым көп ақша аласыз.


CPA-да қалай ақша табуға болады, бұл тиімді ме?

Егер сіз осы тауашаға түсуді шешсеңіз, бұған күмәнданудың қажеті жоқ. Ол жерде қалқып тұрған орасан зор ақша бар, оны тез алуға болады (жарнамаға инвестиция салсаңыз).

Жұмыстың мәні – түрлі ұсыныстар арқылы мақсатты аудиторияны тарту. Мысалы, сатып алуларының пайызын алу үшін тұтынушыларды тарту керек.

Табыс схемасы қарапайым серіктестерге белгілі бір ақыға клиенттерді шақыру үшін жарнамалар мен сілтемелер беріледі. Бұл шынымен де тиімді ме? Кәсіби мамандар миллиондаған табыс табады:


Әрине, бұл ActionPay-тегі ТОП веб-шеберлерінің статистикасы; Бірақ CPA арқылы ұмтылатын нәрсе бар, шын мәнінде үлкен ақша келеді.

Біреу не десе де, бірақ Сіз CPA серіктестік бағдарламаларымен 100% бай бола аласыз. Ол үшін көп нәрсені үйреніп, ұзақ уақыт жұмыс істеу керек. Өкінішке орай, бәрі бірдей жақсы нәтижелерге қол жеткізе алмайды; Оның басты себебі – тәжірибенің аздығы мен оқуға деген құштарлығы.

CPA серіктестік бағдарламаларында қалай көп ақша табуға болады?

Серіктестік бағдарламалармен жұмыс істеуді бастамас бұрын, сіз өзіңізді оқытуыңыз керек. Интернет осы тақырып бойынша пайдалы ақпаратқа толы, кәсіпқойлар өз құпияларымен бөліседі, ең жақсы жобалар, трафик көздері және т.б.

  • мүмкіндігінше көп трафик көздерін жасау керек;
  • жарнамаға инвестициялау үшін бастапқы капиталды іздеу;
  • мақсатты аудиторияны анықтау және оны тарту;
  • рейтинг негізінде ұсыныстарды, жеңілдіктерді бағалау негізінде серіктестік бағдарламаларды таңдау;
  • статистиканы қадағалаңыз, конверсияны арттыруға тырысыңыз;
  • эксперимент, әртүрлі серіктестік бағдарламалар мен трафик көздерін қолданып көріңіз;
  • жоғары сапалы жарнамалық материалдарды жасауды үйрену;
  • Серіктестік бағдарламалар үшін бастапқы беттерді жасаған жөн.

Ең маңызды сәттердің бірі - ақша табу үшін қызметті таңдау. тіпті ынталандырылған трафикті түрлендіруге мүмкіндік береді және оны алу ең оңай. Бұл жобамен міндетті түрде жұмыс істеп көріңіз, ондағы жағдайлар тартымды.

Неліктен барлық CPA көп ақша таппайды?

Сізге көп және белсенді жұмыс істеу керек, әйтпесе жоғары табысқа жету мүмкін емес. Бірақ жаңадан бастаған адам тырысса да, жұмысындағы қателіктерге байланысты табысқа жете алмауы мүмкін.

Бір қате әрекет сәтсіздікке әкеледі, Көбінесе төмен кірістілік келесі себептермен түсіндіріледі:

  1. Ең аз күш - жаңадан бастағандар CPA кірістерін пассивті деп санайды, сондықтан жарнаманы іске қосқаннан кейін олар жай ғана отырады және нәтижені күтеді. Мұнда да қолдау қажет, индикаторларды бақылап, оларды салыстырып, табыс стратегиясын құру керек.
  2. Жалған ақпарат - бұл Интернетте ақша табуға арналған барлық дерлік сайттарда. Сапасы төмен серіктестік бағдарламалары жарнамаланады, күмәнді әдістер ұсынылады, тіпті инвестиция арқылы табыстар ұсынылады.
  3. Шыдамның болмауы - сіз бәрін бірден алғыңыз келеді, бірақ егер CPA серіктестік бағдарламаларында ақша табу оңай болса, бәрі қазірдің өзінде бай болар еді. Болашаққа қарап, ұзақ уақыт жұмыс істеу керек.
  4. Күшті асыра бағалау жаңадан келгендер жұмыс істегенде басқа тауашаларда да байқалады. Оларға бір-екі күннің ішінде өз білімдерімен тұрақты табысқа қол жеткізуге болатын сияқты. Нағыз кәсіпқойлар жаңа нәрселерді үйренуді және тырысуды ешқашан тоқтатпайды.
  5. Білімнің жетіспеушілігі – онсыз конверсияны көбейту, жоғары сапалы трафик көздерін жасау және тіпті пайдалы мақалаларды зерттеу мүмкін емес. Кез келген басқа тауашалар сияқты, дұрыс оқыту қажет.

Сізге CPA серіктестік бағдарламаларында қанша ақша табатыныңыз туралы ақпаратты іздеудің қажеті жоқ; Спрэд үлкен, кейбіреулері айына 1000 рубль алады, ал басқалары миллион алады.

Оны бөлшектеуді ұмытпаңыз, бұл кемшіліктерді жоюға көмектеседі.

CPA серіктестік бағдарламаларын пайдалану туралы шешім қабылдағаннан кейін, сіз тауашаның маңызды екенін түсінуіңіз керек және оны инвестициялармен немесе өзіңіздің жарнамаланған сайттарыңызбен енгізуіңіз керек. Жаңадан бастағандардың мүмкіндіктері бірдей, бастысы - дұрыс тәсілді таңдау.

Сізді де қызықтыруы мүмкін.

CPA желілерінде ақша табу

Алдыңғы материалда біз CPA (CPA дегеніміз не) желілерін егжей-тегжейлі қарастырдық және олар не және олар қалай жұмыс істейді деген сұраққа жауап беруге тырыстық. Бұл мақалада біз CPA серіктестік бағдарламаларында қалай ақша табуға болатынын түсіндіруге тырысамыз. Көптеген адамдар таң қалады, бірақ CPA желілерінде ақша табу үшін өзіңіздің жеке веб-сайтыңыздың болуы міндетті емес, кейде сіз тіпті әлеуметтік желілерде топтарсыз жасай аласыз. Сіз Интернетке қатысты ештеңесіз, бірақ жарнамалық науқандарды әзірлеу немесе хабарламалар жіберу дағдыларыңызды пайдалана отырып, CPA ретінде ақша табуды бастай аласыз.


Сәл жоғарырақ, біз CPA желілерінде ақша табу үшін өзіңіздің веб-сайтыңыздың болуы міндетті емес екенін атап өттік. Табыс табудың басқа нұсқалары бар, бірақ олардың көпшілігі сізден қаржылық инвестицияларды талап етеді. Әрбір ұсыныстың өз шарттары бар екенін ұмытпаңыз, мысалы, біреуі тек әлеуметтік желілерде, ал екіншісі тек өз веб-сайтында жарнамалауға рұқсат береді. Сондықтан жарнаманы бастамас бұрын жұмыс ережелерімен танысыңыз. CPA арқылы қалай ақша табуға болатынын көрейік:

- Жеке веб-сайт . Мұнда бәрі қарапайым, егер сіздің Интернетте өзіңіздің веб-сайтыңыз болса (дұрыс, ол ақылы хостингте орналастырылған және трафик болуы керек), онда сіз CPA серіктестік бағдарламаларында ақша табуды бастай аласыз. Ол үшін CPA желілерінің біріне тіркеліп, серіктестік бағдарламаларын веб-сайтыңызға қосыңыз. Осыдан кейін сіз өзіңіздің веб-сайтыңызға сілтеме немесе баннер орналастырып, табыс аласыз. Сонымен қатар, сіздің сайтыңыздың тақырыбына сәйкес келетін серіктестік бағдарламаларды дұрыс таңдау маңызды.

- Есіктер. Егер сізде есіктер тобы болса, онда сіз CPA-да ақша табуды бастай аласыз. Ең бастысы, серіктестік бағдарламасы бір сайттың орнына есіктер желісін пайдалануыңызға қарсы емес екеніне көз жеткізу.

- Youtube арналар. Көптеген CPA ұсыныстары пайдаланушыға YouTube арналарында жарнамаларды орналастыруға мүмкіндік береді. Мысалы, сіз онлайн ойындар туралы бейнелер түсіріп жатырсыз, онда неге өз арнаңызға ойынға арналған серіктестік сілтемесін орналастырмасқа және одан пайда табуға болады.

- PopUp/ClickUnder - Сондай-ақ агрессивті жарнамасы бар жарнамаға тапсырыс беруге болады. Осы хабарландыруға орналастыру арқылы ұсыныстан алынған сілтеме. Мұнда сізге жарнамалық компанияға ақша салуға тура келеді.

- Контекстік жарнама/Тизер желілері - бұл жағдайда сіз Google Adsense, Yandex Direct және басқа тизер желілерінде жарнамалық компания құра аласыз. Жарнамаңызда серіктестік ұсынысына сілтеме қойыңыз және белсенді әрекеттер төленеді. Мұнда осылайша CPA бойынша ақша табу үшін бастапқы капиталыңыз болуы керек.

Электрондық пошта - ақпараттық бюллетень - CPA серіктестік бағдарламаларында ақша табудың тағы бір жолы. Егер сізде электрондық пошта мекенжайларының дерекқоры болса, сіз серіктестік ұсынысынан алынған сілтемені орналастыратын жоғары сапалы жарнама жасай аласыз.

Ынталандырылған трафик - бұл әдіс ұсыныстардың шағын бөлігін қолдайды. Ол жарнама берушінің веб-сайтындағы белгілі бір әрекеттері үшін пайдаланушыны марапаттауды қамтиды. Мысалы, адам сіздің веб-сайтыңызда жарияланған сілтемені пайдаланып интернет-дүкенге кірді және егер ол өнімді сатып алса, сіз оның ұялы шотына 50 рубль жіберуге уәде бердіңіз - бұл ынталандырылған трафик болады. Сондай-ақ, Vmmail немесе VMZONa сияқты сайттардағы және басқа қораптардағы тапсырмаларды пайдалану уәжделген трафик болып саналады.

Енді CPA желілерінде ақша табу процесін егжей-тегжейлі қарастырайық. Біз сізге ақша табуды бастау үшін қажетті әрекеттер алгоритмін береміз. Бұл алгоритм тек жалпы схема болып табылады және пайдаланушыларды CPA филиалдарында ақша табу мүмкіндігімен таныстыруға арналған. Егер сіз CPA-мен бұрыннан таныс болсаңыз, осы нұсқаулықтағы кейбір тармақтарды өткізіп жібергіңіз келуі мүмкін.


1) CPA арқылы ақша табу үшін сізге кем дегенде бір құрал сатып алу керек. Біз жоғарыда ықтимал құралдарды сипаттадық.

2) Бір немесе бірнеше CPA желісін таңдап, олармен тіркеліңіз.

3) Тіркелгеннен кейін сіз ынтымақтасатын ұсынысты (немесе бірнеше ұсыныстарды) таңдаңыз. Бұл ұсыныстың нақты қай трафик көздерін қабылдайтынына және оны пайдалану қаншалықты орынды екеніне назар аударыңыз. Сондай-ақ бұл ұсыныс қай елдерден трафик алатынын қараңыз және барлық ережелерді мұқият оқып шығыңыз.

5) Біз пайдаланушыларды осы сілтемелерді орындауға тарта бастаймыз.

6) Біз күш-жігеріміз үшін төлемдер аламыз.

Міне, CPA желілерінде ақша табу үшін қажет әрекеттердің шағын алгоритмі. Табыстың бұл түрі өте қарапайым емес және бірден пайда әкелмейтінін ескерген жөн.

CPA көмегімен қалай ақша табуға болады?

Енді CPA желілерінде ұсынылған ұсыныстар (серіктестік бағдарламалар) туралы нақты сөйлесейік. Барлық серіктестік бағдарламаларды бірнеше санатқа бөлуге болады, олардың әрқайсысының өзіндік тәсілі бар. Қолданылуыэлектрондық пошта -пошта жіберу немесе жарнамалық науқандарды жасау кез келген ұсынысқа сай болады және сіздің кәсібилігіңізге байланысты болады. Біз сондай-ақ белгілі бір ұсыныстар тобына сәйкес келетін сайттар мен топтардың тақырыптарына мысал келтіреміз. Табыстың осы саласында ұсынылған негізгі түрлерін толығырақ қарастырайық.

Интернет-дүкендер CPA желілерінде өте танымал. Бұл ұсыныстардың негізгі мақсаты - осы дүкендердің тауарларын жылжыту және сату. Мұндай ұсыныстармен жұмыс істеу принципі өте қарапайым. Сіз өзіңіздің веб-сайтыңызға жарнамалық баннер немесе интернет-дүкеннің жарнамалық сілтемесін орналастырасыз және веб-сайтыңыздағы сілтеме арқылы осы интернет-дүкенге келген келушілердің сатып алуларынан кіріс аласыз.


Мұндай ұсыныстарды таңдау өте үлкен және сіз көптеген интернет-дүкендермен жұмыс істей бастай аласыз. Сондай-ақ, көптеген CPA желілері өз пайдаланушыларына веб-сайтыңыздан сатуды түрлендіруді арттыруға көмектесетін қосымша қолданбаларды орнатуды ұсынады. Негізінен:

- Купондық және жеңілдік генераторлары . Сіз өзіңіздің веб-сайтыңызға интернет-дүкендердегі өнімдерге купондар мен жеңілдіктер жасайтын кодты орналастырасыз. Бұл купондарда интернет-дүкендердегі барлық ағымдағы жеңілдіктер туралы ақпарат бар. Өздеріңіз білетіндей, жеңілдіктер әрқашан сатып алушылар арасында сұранысты арттырады.

- Дүкеннен тауарларды түсіруге арналған генераторлар . Сондай-ақ веб-сайтыңызға бір немесе бірнеше интернет-дүкендердің өнімдерінің каталогын орналастыруға болады. Тапсырма айтарлықтай еңбекті қажет етеді, бірақ өзіндік пайда әкеледі. Өнімдерді орналастыруға және оларды автоматты түрде дерлік жаңартуға мүмкіндік беретін арнайы қолданбалар бар.

Табыстың бұл түрі дерлік кез келген тақырыптағы веб-сайттардың иелері үшін қолайлы. Мысалы, егер сізде автомобильдер туралы веб-сайт болса, сізде автокөлік өнімдерін сататын ұсыныстардан серіктестік сілтемелерін орналастыруға болады, егер сізде сән туралы веб-сайт болса, сіз онлайн киім мен аяқ киім дүкендеріне сілтемелерді орналастыра аласыз. Бұл VK топтарына да қатысты.

Банктік ұсыныстар да өте кең таралған. Мұнда сіз әртүрлі банктердегі несиелер мен пайдаланушылардың депозиттері бойынша төлем аласыз, банк картасына тапсырыс бересіз, сақтандыруды аласыз және т.б. Ұсыныстардың мәні өте қарапайым. Сіз серіктестік бағдарламасына қосыласыз және веб-сайтыңызға (топта, ақпараттық бюллетеньде) жарнама сілтемесін орналастырасыз. Осыдан кейін осы сілтеме бойынша өтіп, несие алуға өтініш берген пайдаланушылар сізге пайда әкеледі.


Бұл ұсыныстар қаржылық веб-сайттардың иелері үшін қолайлы. Сондай-ақ, егер сізде электрондық пошта мекенжайларының жақсы дерекқоры болса, онда жарнама сілтемесін енгізу арқылы ақпараттық бюллетень жасауға болады.

CPA желілерінде ойын ұсыныстарының көп саны бар. Мұнда сіз әртүрлі онлайн ойындарда пайдаланушыларды тіркегеніңіз үшін немесе белгілі бір деңгейге жеткеніңіз үшін төлем аласыз. Мұндай ұсыныстармен жұмыс істеу принципі де өте қарапайым. Сіз ұсыныстан алынған сілтемені жарнамалайсыз және одан ақша табасыз. Көптеген ұсыныстар ойынға тікелей тіркелу үшін төлейді, ал кейбіреулері пайдаланушылардан көбірек белсенділікті талап етеді (деңгейге жету, ойынға бірнеше күн кіру және т.б.). Дегенмен, пайдаланушы қандай деңгейге жетуі керек екені туралы ақпарат ашылмаған.


Мұндай ұсыныстармен жұмыс істеу үшін онлайн ойындарға, ойын-сауық тақырыптарына және т.б. арналған сайттар мен топтар қолайлы. Сондай-ақ, ойыншылардың мекенжайларының дерекқорына ие бола отырып, сіз ойын ұсынысына сілтеме бар хабарламалардың тарату тізімін жасай аласыз және одан ақша таба аласыз.

CPA желілерінде сонымен қатар танысу сайттарынан ұсыныстар бар. Негізінде бұл жаңа пайдаланушыларды тіркеуді талап етеді, ол үшін сіз төлем аласыз. Сауалнаманы толтыру немесе фотосуреттер қосу, біраз уақыт белсенді болу және т.б. талаптары бар.


Мұндай ұсыныстармен жұмыс істеу үшін кез келген дерлік веб-сайт қолайлы. Тек қатаң және ғылыми тақырыптарды алып тастау керек. Келісемін, веб-сайтта сүйкімді қыздармен кездесу туралы салықтар туралы хабарландыруды көру күлкілі болар еді (бірақ?).


Бұл топқа әртүрлі қызметтерді пайдаланушылардың тапсырыстарын төлейтін ұсыныстар кіруі керек. Мысалы, хостингке ақы төлеу немесе онлайн семинарға өтініш беру. Негізінде мұндай ұсыныстарды төлеу бір тапсырыстан белгілі бір пайызды немесе белгіленген соманы шегеруге негізделген. Пайдаланушы хостинг үшін 1 жыл төлейді делік, ал сіз пайдаланушы шығындарының пайызын немесе белгіленген соманы аласыз.

Бұл сегмент әртүрлі тақырыптар бойынша ұсыныстарды ұсынады. Олардың әрқайсысы үшін белгілі бір тақырыптардың сайттары немесе топтары қолайлы. Мысалы, егер сізде басқа сайттарды құруға және жылжытуға арналған жоба болса, хостингті жарнамалау мағынасы бар.


Сондай-ақ CPA желілерінде смартфондар мен планшеттерге қолданбаларды орнату үшін пайдаланушыларға төлейтін ұсыныстар бар. Негізінде, бұл ұсыныстар операциялық жүйемен жұмыс істейтін құрылғыларда орнатуды талап етеді iOS немесе Android . Әрбір орнату үшін сіз белгіленген соманы аласыз. Сондай-ақ, мобильді ұсыныстар серіктестерден қосымшаны орнатқан пайдаланушылардан қайтарудың белгілі бір пайызын талап етеді. Мысалы, бағдарлама шарттарында пайдаланушының 7 күннен кейін қайтару пайызы кем дегенде 10% құрайды. Бұл қолданбаны орнатқан пайдаланушылардың 10%-ы оны бір аптадан кейін пайдалануы керек дегенді білдіреді. Егер бұл шарттар орындалмаса, төлеміңіз қабылданбауы мүмкін.

Технологиялар мен мобильді құрылғыларға арналған сайттар мен топтар мұндай ұсыныстар үшін қолайлы. Егер сізде жаңалықтарды қасиетті ететін топ болсаАлма , онда неге қосымшаларға сілтемелерді орналастырмасқа, орнатуы сізге төленеді.

Мен сондай-ақ әртүрлі туристік компаниялардың ұсыныстарын бөлек топта атап өткім келеді. Мұнда сіз интернет арқылы турларды сату немесе серіктестік ұсыныстары арқылы әуе және пойыз билеттеріне тапсырыс беру арқылы ақша табасыз.


Табыстың бұл түрі үшін туризмге арналған сайттар қолайлы. Мысалы, егер сізде әлем елдері туралы блогыңыз болса, онда турларды сатып алуға арналған сілтеме оған өте әдемі сәйкес келеді және өз тұтынушыларын табады.

Ұсыныстардың тағы бір санаты - бұл поштаға арналған өнімдер. Бұл ұсыныстар интернет-дүкендерге ұқсас, бірақ мұнда сізге белгілі бір өнімді сату және ол үшін сыйақы алу қажет болады. Әрине, сіз әртүрлі топтарда сағаттар (Rolex-ке ұқсас) немесе әмияндар, әмияндар, қолшатырлар және т.б. туралы хабарламаларды жиі көрдіңіз. Сіз бұл тұтыну тауарларын алмадыңыз деп үміттенемін, өйткені мұндай сайттардағы баға бөлшек сауда бағасынан 300-500% көтеріледі. Ал, енді әңгіме олардың сізді итермелейтіні туралы емес, осы өнімдерге қызығушылық танытатын пайдаланушыларды табу арқылы ақша табу туралы. Негізінде мұндай ұсыныстарда тауарды сату үшін белгілі бір төлем бар. Сіз сайттағы әрбір тапсырыстан ақша табасыз (және өте жақсы сомалар). Мысалы, егер пайдаланушы сіз жарнамалаған сілтемеге өтіп, 1500 рубльге «сәнді» сағат сатып алса, онда сіз осы сатып алудан 500-700 рубль аласыз.


Бұл өнімдерді Интернетте сату үшін сізге қолайлы тұтынушыларды іздеу керек (басқаша айтқанда, бұл сұмдықты сатып алатын сорғыштар). Мұны істеу үшін сізде топ немесе жоғары трафигі бар сайт (10 000-нан, сайт немесе кем дегенде 100 000 пайдаланушысы бар топ) болуы керек. Немесе мұндай сатып алушыларды қайдан табуға болатынын біліңіз.

Осы сәтте ұсыныстарға қысқаша шолу және олардан ақша табу мүмкіндігін толық деп санауға болады. Енді CPA-да табуға болатын сомалар туралы айту керек.

CPA арқылы қанша ақша табуға болады?

CPA желілеріндегі табыс көлеміне қатысты мәселе өте күрделі. Сізге нақты қандай соманы алатыныңызға біржақты жауап беру мүмкін емес. Мұнда бәрі сіздің трафик көздеріңізді қалай және қаншалықты жарнамалайтыныңызға байланыстымың рубль, ал соңында сіз бірнеше есе аз аласыз. Немесе, керісінше, жарнамалық науқанды дұрыс құрып, аз шығынмен ақша табыңыз. Бұл жағдайда бәрі сізге және келушілерді тарту қабілетіне байланысты.

CPA желілері арқылы ақша табу 2010 жылы басталған күшті трендке айналды және әлі де танымалдылығы артып келеді. Сілтемелерді сату және контекстік жарнаманы орналастыру арқылы веб-сайттарда ақша тапқандардың барлығы баяу CPA-ға ауысады.

Егер сіз трафикті сатып алсаңыз, артықшылығы - өте жылдам қайтару. Анау. біз трафикті сатып алдық және бірнеше сағаттан кейін нәтижені көре аламыз. Елеулі кемшілігі - ақшаны салу керек. Сонымен қатар, сатып алынған трафик әрқашан «жоғары сапа» бола бермейді.

Трафикті тартудың тегін әдістері (әлеуметтік желілер, форумдар) жаман емес, бірақ мұнда үлкен ақша табу қиын, өйткені... Мұндай сілтемелер спамға ұқсайды және модерацияланған жерлерде жойылады. Модерация болмаған жерде сілтемелер ұзақ уақыт бойы ілініп тұрады және шын мәнінде трафик болмайды. Сондықтан бұл әдіс тек Интернетке ақша салғысы келмейтіндерге ғана жарамды.

2. CPA серіктестік бағдарламаларында ақша табудың қадамдық нұсқаулары

2.1. CPA желілерін тіркеу және таңдау

Нарықта CPA серіктестік бағдарламаларының үлкен таңдауы бар. Әрине, олардың көпшілігінің шарттары өте ұқсас. Әртүрлі тақырыптардағы ұсыныстардың толық спектрін біріктіретін желілер бар. Неғұрлым тар бағыттағылары бар.

Негізінде, қандай CPA желісі ең жақсы екенін нақты айту мүмкін емес, өйткені ұсыныстар үшін төлемдер әртүрлі желілерде жоғары және төмен болуы мүмкін.